, Ursus C-330 4x4 Ursus C-330 4x4 ďťż

Ursus C-330 4x4 Ursus C-330 4x4

Ursus C-330 4x4 Ursus C-330 4x4




Mateusz Macura - 23 August 2007 - 09:23
W miejscowości Łętownia w woj małopolskim spotkałem Ursusa C-330 4x4.
Przedni dyfer pochodzi od "Uaza", wał wychodzący ze skrzyni biegów pochodzi od "dużego Fiata". W chwili obecnej cena takiego napędu wynosi ok. 5 tyś. zł.
Rozmawiałem z właścicielem tej maszyny i mówi, że w górach przedni napęd w "30" jest niezastąpiony.
http://images28.fotosik.pl/13/a544652041527c57m.jpg http://images26.fotosik.pl/13/32d1483f8b5a8003m.jpg http://images23.fotosik.pl/13/201826468e9b6db4m.jpg http://images23.fotosik.pl/13/b226e09e9be11928m.jpg http://images28.fotosik.pl/13/9e091f574c55e06em.jpg http://images26.fotosik.pl/13/eee6e2730d3d12ffm.jpg






tommy66692 - 23 August 2007 - 09:38
5 tys naped do 330??Jak tak to nawet nie drogo..Przydatny napewno jest.Zastanawia mnie czy jest tam jakas blokada machanizmu..Wogue nie jeździłęm ciągnikiem z napędem..Więc nie wiem jak to jest z tą blokadą.Gdyby w fabryce Ursusa były produkowane 330 z napędem...Pewnie miałbym 330 4*4




andrzej2110 - 23 August 2007 - 10:53
ciekawe jak jest teraz ze zwrotnością, czy można by założyć tura (oś wytrzyma????)
Jaki to za rozmiar kuł? bo to chyba nie są 6.00-16 (takie jak w kosie, kosiarce konnej)




samo - 23 August 2007 - 10:59
wątpie żeby przód był zsynchronizowany z tyłem. można wyłączyć napęd??
wg mnie trzydziestka jest za słaba do przodniego napędu.






tommy66692 - 23 August 2007 - 11:01
@samo czego uwazasz ze 330 jest za slaba do przodniego napędu...??Przeciez w polu zrobi więcej z napędem niz bez




andrzej2110 - 23 August 2007 - 11:09
może i słaby ciągnik ale jak wpadniesz przodem w jakieś mokre miejsce na polu to bez napędu możesz nie wyjechać sam a tak to załączasz napęd i wyjeżdżasz. Już kilka razy tak siadłem, gdybym miał napęd to bym sam wyjechał. Jak kopałem piasek to sama trzydziestka nie mogła wyjechać z dołu bo przednie koła siadały w piasku a tył był lekki (pomimo dociążenia). Do wyjeżdżania używałem 3512 i linki. Ja jeździłem ciapkiem a tata ferdkiem mnie wyciągał. Wolałem tak niż bym miał szpadlem kopać :D . jak bym miał napęnd to bez problemu bym wyjechał.




tommy66692 - 23 August 2007 - 11:11
A ciekawo jak sie kręci kierownicą w tej 330..Czy nie wymagane jest wspomaganie..




andrzej2110 - 23 August 2007 - 11:19
jak sie nasmaruje i nie jeździ bez powietrza to będzie się lekko kręcić. Ja mam w ciapku mam po 4,5 atmosfery w przednich kołach :D




kluch369 - 23 August 2007 - 12:36
mi osobiście się bardzo podoba ten napęd w 30 :D tylko ten ktoś kto to robił to mógł lepiej ze sobą połączyć bo nie wyglada mi to na zbyt solidne




samo - 23 August 2007 - 12:39

może i słaby ciągnik ale jak wpadniesz przodem w jakieś mokre miejsce na polu to bez napędu możesz nie wyjechać sam a tak to załączasz napęd i wyjeżdżasz. Już kilka razy tak siadłem, gdybym miał napęd to bym sam wyjechał. Jak kopałem piasek to sama trzydziestka nie mogła wyjechać z dołu bo przednie koła siadały w piasku a tył był lekki (pomimo dociążenia). Do wyjeżdżania używałem 3512 i linki. Ja jeździłem ciapkiem a tata ferdkiem mnie wyciągał. Wolałem tak niż bym miał szpadlem kopać :D . jak bym miał napęnd to bez problemu bym wyjechał.
zgadzam się w 100% ale ciapek to zawsze ciapek. rozumiem 360 to już można przodek dołożyć




Tadeusz1212 - 23 August 2007 - 12:43
No C-330 nawet fajnie wygląda, ciekawe jak się sprawuje w polu i transporcie ??? Ale mojim zdaniem C-330 jest trochę słaby jak do przedniego napędu.




andrzej2110 - 23 August 2007 - 14:02
są ciągniki o mocy 15 km z napędem 4x4. Napęd przydał by sie do bronowania a dokładnie do zawracania. Nie ściągało by przednich kół.




Mateusz Macura - 23 August 2007 - 16:02
Nie wiem czy można by założyć TURa, co do rozmiaru kół to są 16, tylko nie wiem jak szerokie.
Napęd można wyłączyć, właściciel ciągnika pracował już nią w lesie i "30" świetnie się sprawowała.
Podobno, że kręci się lekko-założony jest układ kierowniczy od U C-360.
Co do solidności, skoro "30" pracuje w lesie i napęd wytrzymuje to chyba musi być solidny.
C-330 4x4 w polu sprawuje się bardzo dobrze-dodam, że pracuje w górach.
Do transportu też się nadaję, szczególnie że do tej "30" właściciel ma jeszcze przyczepę z napędem na oś przekazywanym przez WOM.




Ferdek07 - 23 August 2007 - 16:12
Przedni napęd i napęd do przyczepy a po czym wy jeździcie po wodzie? Mam c330 i wiem z doświadczenia że z wozem konnym wjedzie wszędzie na bagnie w lesie i pójdzie tam gdzie 914 utopi się na amen, ostatnio wałowałem łąke po podsiewie i szła jak burza ugrzęzłem z 10 razy ale odpinam wał i sama wyskoczy (czego nie da się powiedziec o mf 255), napewno napęd przydał by się ale tylko w takich sytuacjach, w polu i tak uciągu na te 30 km nie brakuje, a znajomi którzy mają zetory 5245 żadko używają przodu w polu bo tylko więcej pali a w ekstremalnych warunkach się dusi.
Jeśli ktoś pracuje ciapkiem w lesie napęd się przyda ale nigdzie poza tym. A na marginesie podobno stronami bardzo popularny jest T25 z przodem może ktoś coś na ten temat?




Gumis32 - 23 August 2007 - 16:19
A nie wiecie chłopaki ile może kosztować napęd do C-360?? Przydałby się :)




Nitram92 - 23 August 2007 - 16:23

A nie wiecie chłopaki ile może kosztować napęd do C-360?? Przydałby się :)

Urzytkownik zetor6340 podal gdzies nr telefonu do firmy ktora to robi, cos kolo 7 tysiecy to kosztowalo z wszystkim




andrzej2110 - 23 August 2007 - 16:36

A na marginesie podobno stronami bardzo popularny jest T25 z przodem może ktoś coś na ten temat?

T25 z przodem to T30. Były produkawane seryjnie(nie wiem w jakiej ilości)




Gumis32 - 23 August 2007 - 16:38

Urzytkownik zetor6340 podal gdzies nr telefonu do firmy ktora to robi, cos kolo 7 tysiecy to kosztowalo z wszystkim

Dzięki coś będziemy myśleć nad napędem 4x4 w C-360 :D




Mateusz Macura - 23 August 2007 - 16:50
Mój wujek ma przedni napęd w C-360, ta przyjemność kosztowała go coś około 7tyś zł. Napęd ma z firmy z Łętowni, numer telefonu do tej firmy (018) 2773064.




Gumis32 - 23 August 2007 - 16:52
A znacie może stronkę tej firmy??
Może jakiś pośrednik jest na podkarpaciu??




Mateusz Macura - 23 August 2007 - 17:35
To właściwie jest Zakład naprawy ciągników i maszyn rolniczych w Łętowni, czy coś takiego, a stronki nie mają, bo nie mają komputera.




Grzesiek44 - 23 August 2007 - 19:15
taki napędzik na piaszczyte pagórki był by w sam raz




Mateo13 - 23 August 2007 - 20:03
W bronowaniu i w orce też przód ściąga :D




lukash0 - 07 October 2007 - 17:04
Ja osbiście mam 4x4 w c360 i sprawuje sie to FANTASTYCZNIE jest to całkiem inny ciągnik. Wiecie jak wygląda cofanie zwykłą 60.... a tu nawet z samozbierającą cofam gdzie trzeba a teren u nas jest BARDZO górzysty. A działa to tak że normalnie załącza się przedni napęd podczas jazdy tylko żeby go wyłączyć trzeba sie zatrzymać. Ogólnie jest to wspaniała rzecz. minusy to troche słaby skręt(krzyzaki) i ciężko chodzi kierownica ale ja zakladam wspomaganie i nie można załączać przodku na terenowych biegach




mirasek - 07 October 2007 - 17:43
Co do tej trzydziestki to powątpiewam w wytrzymałość przedniej osi z turem, most Uaza znam od podszewki i nie jest to konstrukcja specjalnie wytrzymała (w dokumentacji technicznej nośność przedniej osi wynosi 960kg). Ciekawe jaki ma typ zwrotnic, kulkowe czy jeszcze na tulejach. Na pierwszych lżej sie skręca ale są mniej wytrzymałe, drugie odwrotnie. Nie wiem jak zgrał przełożenia, najprościej sprawdzić to na asfalcie załączając napęd i jadąc prosto, przód może nawet lekko nadbiegać, ale nigdy wolniej...




greg93 - 07 October 2007 - 17:53
Przodek jest potrzebny bardzo do wypychania gnoju z obory .




pioter - 07 October 2007 - 18:05
@lukash0 jakies zdjecia w galerii może??? ;)




MatMer - 25 December 2007 - 18:37
a nie zauważyłeś ze ma kolumne kierownicy z 360?




DJBOMBA12 - 25 December 2007 - 19:25
załozyc szybka skrzynie i w pole :lol: :lol: :lol:




mirasek - 25 December 2007 - 22:13

Zastanawia mnie czy jest tam jakas blokada machanizmu...
W tym moście można założyć samoczynną krzywkową blokade a nawet dyferencjał Torsena, koszt ok. 700zł... Jak już walczyć o trakcje w tym traktorku to na całego ;) ...gorzej ze skręcaniem :P




ursus1234 - 26 December 2007 - 11:19
w 330 brakuje mocy jak jedzie z 1 przyczepą a co dopiero muwic przedni napęd i pług




MarcinPykuS - 26 December 2007 - 11:43

w 330 brakuje mocy jak jedzie z 1 przyczepą a co dopiero muwic przedni napęd i pług

Tzn.?? :)

My C-330 orzemy ponad 10.5 hektara i wszystko OK, ciągnik idzie, ale zero górek itd... :rolleyes:




Tadeusz1212 - 26 December 2007 - 11:44

w 330 brakuje mocy jak jedzie z 1 przyczepą a co dopiero muwic przedni napęd i pług
Też jestem takiego zdania. " Tu jest więcej zachodu przy tym przednim napędzie niż to wszystko warte"
Ale wiecie takie jest tylko moje zdanie.




tommy66692 - 26 December 2007 - 11:51
330 z przyczepą 4 tony pod górkę ma problem. ;) Ale napęd przydatny by był do tura. :P




Tadeusz1212 - 26 December 2007 - 11:57
No fakt, tylko teraz jak ktos ma większa gospodarke to raczej sie nie bawi z tur`em jedosekcyjnym do C-330 tylko np. Tur 3 sekcyjny do 1224, no przynajmniej do jakiegos ciągnika co ma wspomaganie.




MaxiKing - 26 December 2007 - 12:07

wątpie żeby przód był zsynchronizowany z tyłem. można wyłączyć napęd??
wg mnie trzydziestka jest za słaba do przodniego napędu.


Popieram w 100% .Napewno cos to da ale wg. mnie to raczej duzo nie pomoze bo 30 KM to troche za mało na przedni i predzej sie zadusi jak zacznie ciagnac przód niz wyjedzie :)




rafal88 - 26 December 2007 - 12:40
Naped napewno sie przydaje ale tylko w nielicznych sytuacjach.... Jesli ciapek pracuje przy turze to napewno bedzie to duzym plusem, tylko czy ta os wytrzyma <_< a z plugiem w zupelnosci wystarcza naped na jedna os-zawsze mozna zalaczyc blokade. Nie liczac opruskiwacza czy tez prac np. przy suszeniu siana itp. ;) Wedlug mnie zbyt mala moc i za malo sytuacji w ktorych przedni naped bedzie wykorzystany :rolleyes:




MarcinPykuS - 26 December 2007 - 12:50
Małe porównanie...co lepsze do pługa, URSUS 4512 czy 4514...wiadomo że 4x4 jest lepsze...a więc C-330 4x4 będzie miała lepszy uciąg, mniejszy poślizg itd. mimo że ma tylko 30KM... :rolleyes: :rolleyes:




rafal88 - 26 December 2007 - 13:56
Dales zle porownanie <_< Teraz porownaj sobie moc U4512 i C-330 Ciapkowi brakuje mocy do przedniego napedu, no chyba ze bedziesz oral na biegach polowych :huh:




Tadeusz1212 - 26 December 2007 - 18:28
Rafal dokladnie, C 330 to zaslaby ciagnik do przedniego napedu.




Kamyk514 - 26 December 2007 - 18:37
Ja kiedyś jak kupowałem Bizona to spotkałem się z T25 z przednim napędem pewnie dorabianym a ruski ma przecież jeszcze mniej mocy od c330 można by było spróbować założyć ale żeby traktor wytrzymał




Ferdek07 - 26 December 2007 - 18:42

Ja kiedyś jak kupowałem Bizona to spotkałem się z T25 z przednim napędem pewnie dorabianym a ruski ma przecież jeszcze mniej mocy od c330 można by było spróbować założyć ale żeby traktor wytrzymał
Ruski jest dużo lżejszy i krótszy od c330 i tylne koła w standardzie też ma mniejsze a silnik jest żwawy więc w t25 bardziej przydałby się przedni napęd, i t25 były i są wersje 4x4 więc nic tutaj nie jest dorabiane.

na oponach 12,4 radialnych ciapek idzie jak pies i nie ma po co zakładac przodu do orania, na bagnie może by się przydał ale w polu nic nie da




tommy66692 - 26 December 2007 - 18:44
Co Władek ma żwawszy silnik??Pierwsze słyszę. :lol:

Jak miałbym zakładać 330 napęd to tylko do tura i od razu wspomaganie.A do pola nie zakładałbym bo 330 jest za słaba i tak czasem ledwo idzie z 2 skibami <_<




MarcinPykuS - 26 December 2007 - 18:47
Skąd ta pewność że t-25 jest żwawszy od ciapka...??? <_< <_<

Jest jeszcze słabszy od C-330... :P :P

A t-25 nie miała fabrycznego napędu 4x4, a więc jest to dorabiane...!!!




Ferdek07 - 26 December 2007 - 18:48

Co Władek ma żwawszy silnik??Pierwsze słyszę. :lol:

Jak miałbym zakładać 330 napęd to tylko do tura i od razu wspomaganie.A do pola nie zakładałbym bo 330 jest za słaba i tak czasem ledwo idzie z 2 skibami <_<

co jak co w t25 koła częściej fruwają :D przy c330 raczej zwawszy, wszystko pięknie ciapek 4x4 do tura ale co z tą osią, trzeba by jakąś orginalną ursusowską belkową a jak jakieś cudo założycie to przy turze zaraz się rozleci <_< , przednia oś bez napędu jest solidna w ciapku, więc z czego wziąśc taki przedni napęd i żeby nie kosztował więcej od samego ciapka :) :)




Kamyk514 - 26 December 2007 - 18:51

Skąd ta pewność że t-25 jest żwawszy od ciapka...??? <_< <_<

Jest jeszcze słabszy od C-330... :P :P

A t-25 nie miała fabrycznego napędu 4x4, a więc jest to dorabiane...!!!

Dokładnie to nie wiem ale jak prowadziliśmy Bizona to facet jechał to wyglądał jak oryginalny
Ruski to taki Kogut jak się rozpędzisz to każdy ciągnik prześcigniesz tylko mocno sztywny




MarcinPykuS - 26 December 2007 - 18:54

Dokładnie to nie wiem ale jak prowadziliśmy Bizona to facet jechał to wyglądał jak oryginalny

Wyglądać mógł, jak był robiony przez dobrego fachowca, ale oglądam różne ogłoszenia, zdjęcia i nie spotkałem się z tym, że t-25 ma fabryczny przedni napęd... :rolleyes:




Kamyk514 - 26 December 2007 - 18:56
Ale ja kiedyś znalazłem zdjęcia T25 z przednimi napędami i wszystkie były takie same to chyba produkowali ale może w Polsce nie sprzedawali z przednim napędem




DJBOMBA12 - 26 December 2007 - 18:56
moze i ma ten przedni napend ale i tak jest i bendzie mały :P :P :P




tommy66692 - 26 December 2007 - 18:58
DJBOMBA jeszcze raz ci przypominam-pisz sensowne posty :angry:




DJBOMBA12 - 26 December 2007 - 21:39

DJBOMBA jeszcze raz ci przypominam-pisz sensowne posty :angry:
oki ale i tak jest mała!!!




MarcinPykuS - 26 December 2007 - 21:40

oo wiesz moze jak ma 30 KM to jak ma przedni napend to ma z 60???

:lol: :lol: :lol: :lol:




DJBOMBA12 - 26 December 2007 - 21:46

:lol: :lol: :lol: :lol:
hehe niemysl ze ja tak mysle ;) ;) nie jestem głupi :) :)




MarcinPykuS - 26 December 2007 - 22:02
No to po co piszesz takie pierdoły...!!!! <_<




DJBOMBA12 - 26 December 2007 - 22:07

No to po co piszesz takie pierdoły...!!!! <_<
nikt sie na zartach niezna <_< <_< :angry:




MarcinPykuS - 26 December 2007 - 22:09

nikt sie na zartach niezna <_< <_< :angry:

Jest temat "HUMOR" to tam sobie możesz pożartować... <_< <_<




Kamyk514 - 26 December 2007 - 22:10
Może już lepiej wrócić do tematu bo się jeszcze upomnienia posypią




andrzej2110 - 26 December 2007 - 22:18
spokój bo będzie ban !!!!

T-25 były robione w wersji 4x4 ale pod nazwo T- 30. silnik trochę mocniejszy był w wersji 4x4. Znajomy ze szkoły taki ma.
One są nawet nadal produkowane pod nazwo Ślązak. jest wersja 2x4 i 4x4.
Była wersja również T-40 4x4 (nie wiem czy również 2x4)




roborolnik - 26 December 2007 - 23:21
ale czy ciapek da rade z napedem?
chyba mocy mu zabraknie?
tak samo w t-25 - malo mocy, chociaz w ciezkim terenie by sie przydalo bo zdaza sie ze kola w miejscu sie kreca a przod by sie przydal.
ale czy jest sens




zorzyk2 - 27 December 2007 - 00:17

Ja kiedyś jak kupowałem Bizona to spotkałem się z T25 z przednim napędem pewnie dorabianym a ruski ma przecież jeszcze mniej mocy od c330 można by było spróbować założyć ale żeby traktor wytrzymał
Są produkowane i były importowane takie władimirce, może inaczej były oznakowane




Ferdek07 - 27 December 2007 - 02:10

ale czy ciapek da rade z napedem?
chyba mocy mu zabraknie?
tak samo w t-25 - malo mocy, chociaz w ciezkim terenie by sie przydalo bo zdaza sie ze kola w miejscu sie kreca a przod by sie przydal.
ale czy jest sens

Zależy do czego komu ten ciapek jest potrzebny, ale znajomego zetrek 3 cyl z napędem w polu to tylko naped zwiększa spalanie i nic wiecej się nie dzieje bo jak jest bardzo mokro to poprostu się dusi ale są inne prace gdzie się przyda, samo to że durzekoła z przpdu to darni na mokrej łące nie drze przy nawrotach no i przy zgrabiarce itp się przyda na wiosne do rozsiewacza napewno się przyda no i jak ktoś pracuje w lesie to już chyba nie trzeba tłumachyc ciapek po lesie i najgorszym bagnie idzie jak pies sam wiem z doświadczenia że c330 na zwykłych łysych oponach jeździ tam gdzie sam mf 255 stojąc zgaszony zapada się samoistnie po osie. jak to pracownicy leśni opowiadają żadną 914 nie wjedzie tam gdzie ciapek chicaż bez napędu śmiga no a jak by miał napęd to chyba pusty po wodzie by jeździł :D




Kamyk514 - 27 December 2007 - 07:41

spokój bo będzie ban !!!!

T-25 były robione w wersji 4x4 ale pod nazwo T- 30. silnik trochę mocniejszy był w wersji 4x4. Znajomy ze szkoły taki ma.
One są nawet nadal produkowane pod nazwo Ślązak. jest wersja 2x4 i 4x4.
Była wersja również T-40 4x4 (nie wiem czy również 2x4)

Wiem bo znajomy ma Władymira z 1999roku z poprzednim napędem oryginalnym ale prawie wcale go nie używa
Masz może jakieś foto tej wersji T40??




Godlech912 - 27 December 2007 - 21:25
Bardzo tanio ten napęd wyszedł! Do 912 kosztuje ok. 12 tysięcy ale ten w c330 to nie to samo co w 914!!! No i masa samego traktora to już inna bajka! Z napędem na pewno sobie będzie lepiej radził ale myślę, że c330 jest do tego za lekki!




Tadeusz1212 - 27 December 2007 - 22:28
Napęd zwiększa uciąg nie moc, ale myśle ze C-330 to nie jest ciągnik do przedniego napędu.




andrzej2110 - 27 December 2007 - 23:07
niestety nie mam fot tego ciągnika :( ale poszukaj w google a znajdziesz.




ursusc330 - 02 January 2008 - 02:48
a ja zas nysle ze napend w c330 to fajna sprawa naprzyklad przy orce by sie przydal




Jarolek19 - 02 January 2008 - 12:02

a ja zas nysle ze napend w c330 to fajna sprawa naprzyklad przy orce by sie przydal

w sumie przy orce mógłby sie przydać ale w końcu ile koni ma C-330???
a jeszcze jedno o ile KM jest mocniejsza z przednim napędem?




mirasek - 02 January 2008 - 12:32
Ile KM mocniejsza? Raczej słabsza, opory na przekładniach przedniego napędu zabierają troche mocy która z silnika trafia na koła.

Uciąg zwykłej C330 na ściernisku wynosi około 800 kG i do trzeciego biegu włącznie jest w stanie tracić trakcje (przynajmniej teoretycznie :D). Także napęd 4x4 w orce czy podorywce uzasadniony jest tylko na trzech pierwszych biegach w celu zmniejszenia poślizgu, no i oczywiście w ciężkich warunkach terenowych ;) Dołożenie napędzanej przedniej osi w trzydziestce zwiększy uciąg na ściernisku gdzieś o ok. 400 kG




roborolnik - 02 January 2008 - 19:07
dobrze piszesz mirasek
tak jest zawsze z napedem na cztery kola ze zabiera moc i jednoczesnie wzrosnie waga ciagnika oraz koszt uzytkowania bo dodatkowe elementy napewno beda sie zuzywaly no i spalanie wieksze

do twojej wypowiedzi dodalbym ze dobrze zadbany ciapek na sciernisku tez traci trakcje na czwartym biegu i na tym biegu wykonuje wiekszosc prac, zadko korzystam z trojki chyba ze ciapek traci przyczepnosc lub kopie sie na czworce wtedy tylko uzywam nizszych biegow.




rafal88 - 02 January 2008 - 20:23
Wystarczy ze zalozmy na scirenisku wykonujac orke zaczyna sie "gzrebac" zalaczajac blokade juz poczujemy straty mocy, a co dopiero przedni naped ;)




tommy66692 - 02 January 2008 - 20:29

Ile KM mocniejsza? Raczej słabsza, opory na przekładniach przedniego napędu zabierają troche mocy która z silnika trafia na koła.

Uciąg zwykłej C330 na ściernisku wynosi około 800 kG i do trzeciego biegu włącznie jest w stanie tracić trakcje (przynajmniej teoretycznie :D). Także napęd 4x4 w orce czy podorywce uzasadniony jest tylko na trzech pierwszych biegach w celu zmniejszenia poślizgu, no i oczywiście w ciężkich warunkach terenowych ;) Dołożenie napędzanej przedniej osi w trzydziestce zwiększy uciąg na ściernisku gdzieś o ok. 400 kG


Dobrze gada ;)
Co do straty mocy to racją jest że na włączonej blokadzie ma ciężej <_< W górę idzie lepiej bo ma lepszą trakcję ale i trzeba schodzić bieg niżej ;) Choć ja ciapkiem pod wielkie góry zawsze dawałem radę wyjechać.Czasem było ciężko bo się ślizgał ale nigdy nie ugrzązłem ;) Myślę że do takich maszyn z jakim pracuje 330 (bo moc jej na takie pozwala) to napęd jest na prawdę zbędny ;) On jest za lekki i tak się będzie ślizgał na 2 koła a jak dać 4x4 to na 4 :lol:

Co innego do tura.Jeśli ktoś ma przy 330 tura i ma kasę to chyba warto pobawić się w napęd,niż kupować inny ciągnik do tura ;)




mirasek - 02 January 2008 - 21:03

On jest za lekki i tak się będzie ślizgał na 2 koła a jak dać 4x4 to na 4 :lol:
Tyle że w przypadku przykładowego ścierniska (nie mówie o glinie czy mokrym torfie) z napędem na tył może sie ślizgać nawet na czwórce jak stwierdził kolega, a z 4x4 przy swojej mocy dopiero po wbiciu dwójki czy jedynki może stracić trakcje. Inna sprawa czy starczy mu mocy do uciągu narzędzia na trójce bez poślizgu ;)

Maksymalna siła uciągu zależy głównie od masy przypadającej na oś napędową (pomijam rozmiar opon, bieżnik i warunki podłoża), w przypadku ciągnika z napędem na tył jest to jakieś 50-75% całkowitej masy, w przypadku traktora 4x4 jest to cała jego masa co zwiększa możliwości osiągnięcia większego uciągu o analogicznie 25-50%. Przy ciężkiej pracy na niskich biegach gdzie siła na kołach może znacznie przekraczać możliwe wartości uciągu (poślizg) napęd 4x4 jest bardzo pomocny, przy pracach polowych także, jednak żeby dobrze wykorzystać ten dostępny uciąg trzeba mieć troche więcej rumaków pod maską niż ma C330 ;)




rafal88 - 02 January 2008 - 23:17
c-330 4x4 to bardzo prosty wniosek: Jesli lubimy sie odrozniac i mamy na to kase to dlaczego nie, ale jesli chcemy dobrze wykorzystac moc i w miare lagodnie eksloatowac ciapka to wystarczy "zdrowy" silnik i oponki z dobrym "karbem" (najlepiej radjalne) :rolleyes:




ursusc330 - 03 January 2008 - 03:59
tu sa fotka wladka t30A-80 http://www2.vtsnet.r...oc/t30a80dc.htm a jak chceci zobaczyc inne wladki to nacisnijce "return"




Tadeusz1212 - 04 January 2008 - 20:48
@rafał88 zgadzam się z Tobą w 110 % :D, jeżeli ktoś ma kase to można sie pobawić ale jeżeli nie to wystarczy dobry silnik i opony.




roborolnik - 05 January 2008 - 14:19
tak tak dobre opony duzo daja bo jak sa juz zuzyte to nawet najlepiej zadbany silnik nic nie pomoze




MarcinPykuS - 05 January 2008 - 16:32

tak tak dobre opony duzo daja bo jak sa juz zuzyte to nawet najlepiej zadbany silnik nic nie pomoze

Znów w drugą stronę...ekstra opony, a silnik dojechany... ;)

Wszystko jest ważne...i dobre opony i dobry silnik... :rolleyes: :rolleyes:




quercus - 05 January 2008 - 19:39
Jak dbasz tak masz.

A raczej :

Jak dbasz taki będziesz miał uciąg.




Mariusz x - 05 January 2008 - 19:45

Jak dbasz taki będziesz miał uciąg.

W jakim sensie? Chyba tylko przez utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia w oponach.




quercus - 05 January 2008 - 20:12
No i przez to "4x4". A ciśnienie też dużo daje. Pozatym jak mój kolega mawia ,,Fabryki się nie poprawia" (przynajmniej za bardzo)




Lukasz84 - 05 January 2008 - 22:56
widze ze ludzie tu piszacu nie znaja zasad urzywania przedniego napedu. krew mnie zalewa jak czytam te brednie:)
po pierwsze c 330 nie jest zasłaba do przedniego napędu wszystko zalerzy od dobrania przełorzenia jesli jest odpowiednio dobrane to wszystko bedzie ok
po drugie naped na przud moze być urzywany tylko i wyłacznie do prac polowych ciagnik niebedzie sie dusił jak tu ktos pisał jeśl dobierzesz mu odpowiednie przełorzenie
po trzecie naped na przud redukuje poślizg kuł podczas toczenia praca staje sie bardziej efektywna wiec ciagnik moze miec wiekszy uciag przy wiekrzym obciarzeniu. oczywista rzecza jest ze bedzie musiał wiecej wypic.
A ten kto kupuje ciagnik z przednim napedem i go nie urzywa to niepotrafi go wykorzystac albo chce sie pochwalic sasiada jaką mam fure:))))




aro500 - 05 January 2008 - 23:11
Według mnie napęd 4x4 do ciapka byłby dobrym rozwiązaniem.... Więcej by mogła pociągnąć itp. pozdro :-)




Mariusz x - 05 January 2008 - 23:16
Lukasz84
Większość prac wykonuje się ciapkiem na 4 albo 5 i wtedy ciapek nie zagrzebie kołami, moc jest przenoszona na podłoże bez poślizgu. Na 3 ciapek zagrzebie kołami i wtedy napęd na przód zwiększy uciąg, ale na 3 nie wykonuje sie ciężkich prac. 330 jest stosunkowo ciężka jak na swoją moc i przy prędkości ok 6 km/h pod dużym obciążeniem nie będzie się ślizgał (w normalnych warunkach) tylko zadusi silnik. Co innego 360 która ma prawie 2x większą moc a masę większą o jakieś 500 kg, potrafi zagrzebać kołami przy 10 km/h.




tommy66692 - 06 January 2008 - 10:28
To pomiędzy 330 a 360 jest 500kg różnicy?? :lol: Ciekawe-ale prawdziwe.Racją jest że 360 się zagrzebie a 330 sie zdusi ;) Ale jest tak jak piszecie-większość prac wykonuje się na 4.A napęd dałby coś dopiero na 3 <_< A 3 jest za wolna do prac polowych i kicha.

Gdyby ciapek miał więcej przełożeń. :rolleyes:




rafal88 - 06 January 2008 - 10:59

widze ze ludzie tu piszacu nie znaja zasad urzywania przedniego napedu. krew mnie zalewa jak czytam te brednie:)
po pierwsze c 330 nie jest zasłaba do przedniego napędu wszystko zalerzy od dobrania przełorzenia jesli jest odpowiednio dobrane to wszystko bedzie ok
po drugie naped na przud moze być urzywany tylko i wyłacznie do prac polowych ciagnik niebedzie sie dusił jak tu ktos pisał jeśl dobierzesz mu odpowiednie przełorzenie
po trzecie naped na przud redukuje poślizg kuł podczas toczenia praca staje sie bardziej efektywna wiec ciagnik moze miec wiekszy uciag przy wiekrzym obciarzeniu. oczywista rzecza jest ze bedzie musiał wiecej wypic.
A ten kto kupuje ciagnik z przednim napedem i go nie urzywa to niepotrafi go wykorzystac albo chce sie pochwalic sasiada jaką mam fure:))))

Bez obrazy, ale mnie krew zalewa jak czytam Twoje posty <_< Moglbys sie choc troche poswiecic i przestudjowac SłOWNIK!!!!
I nie porownuj ciapka 4x4 z jakims 100-stu konnym ciagnikiem 4x4 bo to jest bez uzasadnienia. Moze od razu do c-330 zalozyc przedni naped i blizniaki na kazde kolo??!!




Lukasz84 - 06 January 2008 - 11:29
powiem ci jedno oprucz ciapka w domu mam jescze solarisa 45 on ma nieco mocniejszy silnik ma naped 4x4 i szczeze to bez niego to niedało by rady nic zrobić. moim zdaniem w c330 naped jest dobty nie mówie ze nie i na 100% przydałby sie nawet na 4 biegu takie jest moje zdanie.




roborolnik - 16 January 2008 - 19:45
tez sie zgodze ze naped przyda sie do 4 biegu
umnie na piaskach ciapek sie czesto kopie dlatego musze uwazac z wyborem drogi by sie nie zakopac
naped duzo by pomogl choc nie widze powodu by byl niezbedny bo jak ciapek juz nie moze to biore line podczepiam drugiego i na dwa sie mecze :lol:




quercus - 16 January 2008 - 21:02
Ciapkowi braknie 3 przełożeń . Między 3 a 4 między 4 a 5 i jeszcze jeden wsteczny .




MarcinPykuS - 16 January 2008 - 21:04

Ciapkowi braknie 3 przełożeń . Między 3 a 4 między 4 a 5 i jeszcze jeden wsteczny .

Najbardziej to między biegiem 4 a 5... ;) ;)




quercus - 16 January 2008 - 21:06
Prawda ale między 3 a 4 też by się przydał ale 4-5 to najbardziej. Bo często bronowanie na 4 jest męczące i jak 5 wrzucę to czasami go przydusi a jak nieraz wejdzie na obroty to hoho a jak chcesz zmniejszyć obroty to znów zdusi go i tak w kółko ;/




pablo21 - 16 January 2008 - 21:07
Między 3 a 4 w ciapku nie ma przepaści, ale miedzy 4 a 5 jest za duża i jeden bieg byłby jak znalaz.




ferguson235 - 16 January 2008 - 21:27

Między 3 a 4 w ciapku nie ma przepaści, ale miedzy 4 a 5 jest za duża i jeden bieg byłby jak znalaz.

tak to prawda potwierdzam jak dla mnie az za duza przerwa.
kiedys oralem 4 ale wydawalo mi sie to za wolno to wrzucilem 5 :D a on zgasł. bo go zadusilem :D :lol:




quercus - 16 January 2008 - 21:35

Między 3 a 4 w ciapku nie ma przepaści, ale miedzy 4 a 5 jest za duża i jeden bieg byłby jak znalaz.

Bieg między 3 a 4 był by raczej biegiem siłowym (też przydatny)


tak to prawda potwierdzam jak dla mnie az za duza przerwa.
kiedys oralem 4 ale wydawalo mi sie to za wolno to wrzucilem 5 :D a on zgasł. bo go zadusilem :D :lol:


Prędkość orki (głębokiej jak przypuszcam) nie powinna być większa niż 10 12 km/h . A na 5 biegu masz chyba 15 -18km/h 9jeśli się mylę poprawcie)




kposy - 16 January 2008 - 22:04
4 jest wystarczajaca do orania...i to nawet nie raz za szybko




zetor5321 - 16 January 2008 - 22:10
ja orze c 360 biegiem 2,3 i nie więcej.




tata1 - 17 January 2008 - 11:12
Ja mam 914 i mówiono mi że przedni napęd to większe zużycie paliwa, więc jeden sezon go nie używałem, następnie w drugi sezon wszystko w polu robiłem z włączonym napędem i poszło mniej paliwa.

Owszem w przeliczeniu na godzinę pracy to ciagnik zużyje więcej paliwa, ale różnica w poślizgu bez napędu jest widoczna, Z włączonym napędem można dużo szybciej zaorać, czy uprawić to samo pole. Różnica dochodzi do 30 %. Więc szybciej skończymy pracę w efekcie sumarycznie spalimy mniej paliwa.

Jak kupowałem ciągnik to mówiono że PRZÓD tylko dopiero do 6 silnika, że 4 to za słaby - a ja jestem zadowolony.
Dlatego uważam że napęd przedni do 330 ma sens, mniejszy poślizg - daje szybciej wykonaną pracę, tym samym mniejsze zuzycie paliwa w przeliczeniu na dane pole




mirasek - 18 January 2008 - 01:10
No wiesz, 30KM a 80KM to jest delikatna różnica... A poza tym to dziwne rzeczy Tobie opowiadali, widać granatem od pługa oderwani ;)




Patrick345 - 07 February 2008 - 20:55
Według mnie 4 jest wystarczająca do orania C-330M




Lukasz82 - 08 February 2008 - 13:27
napęd by się przydał i nie ma co gadać. czemu zachodnie małe ciągniki mają napęd co. u mnie to 330 na 3 orze bo szybciej nie da rady a jak komuś na 4 za szybko to niech sobie zapnie większe brony albo pług.




Damian9 - 12 February 2008 - 16:17
Mateusz Macura moglbys sie dowiedziec jak zrobic taki naped w 30 bo chyba omysle nad zrobieniem takiego w swojej:)z gory dzieki i pozdrawiam




Mateusz Macura - 12 February 2008 - 19:05
Wszystko co wiem powiedziałem ;) a reszta z tego co wiem to tajemnica firmy :)




Damian9 - 15 February 2008 - 10:28
Czesc koledzy, znalazlem stronke z fotkami Ursusa c360 4x4 podaje link:

Link:

http://www.farmphoto...aspx?mid=287568




Ursus11 - 15 February 2008 - 11:47
Trochę dziwne w C-360 napęd? -_- No nie fabryczny napewno. Może być
Pozdro




tommy66692 - 15 February 2008 - 13:28

Trochę dziwne w C-360 napęd? -_- No nie fabryczny napewno. Może być
Pozdro

sory ze sie czepiam ale w temacie nie chodzi o naped do 360 a do 330.




*marek* - 15 February 2008 - 15:43
To mnie zafascynowało muszę pomyśleć o montażu tego napędu gdyż by mi się niezmiernie przydał




Ursus11 - 15 February 2008 - 19:30
To sory C-330




UrsusCzesio - 12 April 2008 - 09:51
Ciapek jest dobry do przedniego napędu to są głupoty że jest za słaby, może b T30 miał fabrycznie napęd i bardzo dobrze się sprawuje




pietrasek - 16 April 2008 - 21:47
czy wiecie może jak można zrobić przedni napęd do ursusa c-330?? ile by to kosztowało i gdzie takie coś robią??? Jeśli macie jakieś fotki to wklejajcie.




radek269 - 16 April 2008 - 21:54
nie ma napędu do 330. co innego gdy byś do 355 lub 360 chciał założyć. 6000zł i gotowe




pietrasek - 16 April 2008 - 21:57
raczej jest bo już coś takiego widziałem ursus c-330 4x4




wsk125ccm - 16 April 2008 - 22:03
jest i ja też widziałem, nawet foty są chyba na af. Tylko, że już chyba był podobny temat i to nie ekonomiczne bo napęd w 30 nic nie da bo silnik za słaby...

EDIT: http://www.agrofoto....%2Bnap%EAd%2B30




radek269 - 16 April 2008 - 22:19
takich patentów nie uznaje, i jeszcze ta oś sztywna... coś strasznego. sprzedaj 330 kup większy np360 i do niego napęd




kuras - 06 July 2008 - 20:05
panowie nie wiecie chyba zabardzo poco w górach dorabiają tak na siłę przednie napędy w ciągnikach ... jadąc po stromą górkę napęd coś tam pomaga ale wszystko zależy o dociążenia przodka ale wszystko się wyjaśnia jak jedziesz na dół ...tył się odciąża i tylne koła w poślizg wpadają i gleba pewna jak będziesz cofał do tyłu to zjedziesz a jak obrócisz ciagnik przodem na dół po tobie ...a jak jest przedni napęd to zjedziesz na dół zupełnie bezpiecznie przodem i o to chodzi :D ..a ciapkowi siły wystarczy aby się wciągnąć pod górkę a na zboczu czym ciągnika masa mniejsza tym lepiej wiem z własnego doświadczenia...




javorskyp - 06 July 2008 - 20:25
Ile kosztuje wspomaganie do C330.C330M




mirasek - 07 July 2008 - 00:18

ale wszystko się wyjaśnia jak jedziesz na dół ...tył się odciąża i tylne koła w poślizg wpadają i gleba pewna jak będziesz cofał do tyłu to zjedziesz a jak obrócisz ciagnik przodem na dół po tobie ...a jak jest przedni napęd to zjedziesz na dół zupełnie bezpiecznie przodem i o to chodzi :D
Kwestia wybrania odpowiedniego przełożenia do zjazdu i nie używanie hamulców, jak ciągnik zaczyna stawiać bokiem to lekko dodajesz gazu. Zjeżdża sie bez problemu.




morowa91 - 07 July 2008 - 06:34
Według mnie to napewno by była dobra sprawa 330, 4x4 ale według mnie to koszt takiej przeróbki mija się z celem i ogólnie 330 jest za letkim ciągnikiem, żeby jakieś większe maszyny jej zaczepić <_<




bugi - 10 July 2008 - 08:26
Ale żeby mieć przedni napęd to chyba potrzebne są bardzo dobre obciążniki...




robuch6 - 10 July 2008 - 08:43
Powiem wam widziałem Ursusa C-360 z napędem 4x4 i C-330 i jeden wielki niewypał :blink: ... zrobił to i się rozleciały po kilku miesiącach, a w pole to nawet nie warto było jechać. Już lepiej kupić Zetora :) albo coś podobnego niż zakładać napęd <_< , i robić nim coś. Wiem, że przednia oś szybsza była niż tylna ^_^




lukash0 - 10 July 2008 - 21:07
to ty jesteś chyba nie wypał ja już mam 6 lat 4x4 i jakoś nic mi sie nie stało a nie jeżdżę po równym tylko teren górzysty nie pisz takich głupot jak nie masz z tym do czynienia..




robuch6 - 10 July 2008 - 22:21
Mówię co mi gościu mówił... a jak ci się nie podoba to nie to, że ty dobrze zrobiłeś to gratuluję!! brawo!! , ja nie robiłem, temu człowiekowi po po Poza tym mógłbyś czytać ze zrozumieniem?? Wyraźnie napisałem że nie ja
Powiem wam widziałem Ursusa C-360 z napędem 4x4 i C-330 i jeden wielki niewypał blink.gif ... zrobił to i się rozleciały po kilku miesiącach, a w pole to nawet nie warto było jechać I co ja może to robiłem co?? I jeszcze może zmyslałem?? I się zastanowiłem zanim to napisałem.
A ty na przyszłość zastanów się zanim napiszesz o kimś albo o czymś jakąś głupotę.... i przeczytaj sobie dokładnie posta...




UrsusCzesio - 10 July 2008 - 22:35

T25 z przodem to T30. Były produkawane seryjnie(nie wiem w jakiej ilości)
O w dużej ilości, potem zmodernizowali i zrobili 3 garowego T45 a potem dolożyli mu turbine i wyszedł T50 z przodkiem :) Ale wszystkie robili w jednym czasie




javorskyp - 11 July 2008 - 18:40
Wie ktoś jakie ma być ćiśnienie w ursusie C330/M w przednich kołach??? jak ktoś wie to niech napisze w 'atmosferach' :mellow:




Hinco - 11 July 2008 - 20:05
Ja jak miałem ciapka miałem przeważnie 2-2,5 bara

Nie cytuj poprzedniego posta. :)




kamilo124 - 27 August 2008 - 19:41
a skrzynia od czego jest przecież nie od c 330 do ona niema wyjścia na przód




Mateusz Macura - 27 August 2008 - 21:12
W skrzyni został wycięty otwór.




lukash0 - 29 August 2008 - 21:12
byłem u tego gościa 4 lata temu ale trzeba było ciągnik do niego zawieść trochę za daleko ale potem już to trochę ludzi opanowało i dowiedziałem sie o innej firmie i przyjechali na miejsce do mnie.




Mateusz Macura - 30 August 2008 - 09:01
No trzeba do nich przyjechać, albo tak jak mój wujek samemu sobie zamontować.




przemyslaw93 - 30 August 2008 - 14:17
zawalisty traktor jak jest z napendem to odrazu ladniej wyglada co nie???




lukash0 - 31 August 2008 - 11:30
ale teraz już dużo ludzi opanowało ten przodek u nas już tez robią .




Davidastra - 04 September 2008 - 19:38
c 330 i przodek
ludzie o czym wy mowicie
co ma ciagnac te 4 kola chyba ze jakiegos murzyna wsadzicie pod maske jeszcze
???????




lukash0 - 04 September 2008 - 21:36
popatrz na moja c 360 nie wierzysz przyjedz pokaże ci jaki to ma uciąg




kluch369 - 05 September 2008 - 12:52
@Dawidastra, a może zamiast tego murzyna to ciebie tam się wsadzi? Co to w ogóle za traktowanie czarnoskórych jako niewolników? :angry:
@lukash0, on miał na myśli, że 30 ma za mało mocy i że napęd na dwa koła starczy. Według mnie, dać aż 5tys za napęd to trochę dużo, jakby to kosztowało 1000zł to by było bardziej warte zachodu




Davidastra - 28 September 2008 - 14:13
kluch369 a co ty taki broniacy ludzi jestes
gdzie to pisze ze jestem rasista
przeciez to jest przenosnia
lukash0 Twoja c 360 ma cale 21.5 konia wiecej wiec nie porownuj c 330 do c 360
bo to jest smieszne
ludzie zakladaja przodki ale do c 330 dla mnie glupota i to straszna
to juz lepiej sprzedac 30 dolozyc i kupic zetora 5245




lukash0 - 28 September 2008 - 17:14
Davidastra dla ciebie głupota ale dla tych ludzi co zakładają niee w terenie jak u nas c 330 jest najlepszym ciągnikiem zwrotnym mało wywrotnym i części tanie a zetora kupić też trzeba dołożyć skąd wziaść pieniądze jak sie przewróci taka c 330 to sie wyklepie i dalej jedzie a zetora przewrócić do już potem są koszty kabina szyby maski niema co równać waszych terenów do naszych.




sebe1033 - 29 September 2008 - 18:53
lukash0 ta wyklepie się napewno jak 330 czy inny się wywróci bez kabiny to może być większy koszt niż z kabiną ,a o kierowcy nie wspomne,może jeszcze przekoziołkować ,koleś we wsi tak zrobił 330 .Urwał tłumik,filtr i pogioł chłodnicę i maskę a sam ledwo przeżył ,był pijany i żebra połamał.Drugi idiota zetorem 7211 zrobił podobnie wywalił ciągnik ale tylko poobijał się i szyba wybita może 2 ,no i maska pogięta i koniec




lukash0 - 29 September 2008 - 20:06
rozumie cię ale bez kabiny to idzie wyskoczyć u nas gościu jechał do góry c 360 4x4 zaczęło go brać do tyłu i tylko przez kabinę nie zdążył wyskoczyć oczywiście pobijany rozwalona głowa i w szpitalu wylądował a mój wujek zetorem z rozrzutnikiem zaczęło go brać na dół stał do ostatniego momentu co sie będzie robić ciągnik puścił wyskoczył koziołka zrobił i tylko złamało tłumik i zaczep.




lukas17d - 30 September 2008 - 16:49
mam pytanie, a jak c-360 4x4 bedzie pod dużym cięzarem to sprzęgło nie będzie się obmykać?




Hinco - 30 September 2008 - 17:57

mam pytanie, a jak c-360 4x4 bedzie pod dużym cięzarem to sprzęgło nie będzie się obmykać?
Znaczy slizgać?
4x4 nie ma nic do tego, i tak silnik większego mmomentu niż fabrycznie nie zdoła przekazać do skrzyni.




Davidastra - 30 September 2008 - 21:25
lukash0
Mieszkasz w Brennej?
to jest teren górzysty?




lukash0 - 01 October 2008 - 13:24
no jasne że górzysty




kevin25 - 01 October 2008 - 15:54
lukash0 super wygląda twoja c-360 z 4x4 a te kola od mtz to pasują do niej




kar0711 - 01 October 2008 - 16:54
Widziałem u goscia pojazd 4x4 zrobiony z przedniej i tylnej osi od stara 266 z silnikiem od 330, do pracy wlesie. Nie był zbyt szybki ale jaka SZMOC :lol: :D




lukash0 - 01 October 2008 - 18:29
dzięki wiem że opony są z mtz ale ale felgi chyba nie będą pasować.




kevin25 - 01 October 2008 - 18:56
nie będą inny rozstaw śrub jest ale super wygląda tez bym chciał mieć taka




lukash0 - 01 October 2008 - 20:03
chyba 7,5tys i też masz taki napęd




kar0711 - 02 October 2008 - 08:46

dzięki wiem że opony są z mtz ale ale felgi chyba nie będą pasować.
może jakieś fotki 60tki 4x4




kevin25 - 02 October 2008 - 15:19

lukash0 może byś nam zapodał parę fotek swojej 60 4X4




lukash0 - 07 October 2008 - 18:57
jak się zrobi pogoda to będą fotki bo muszę orać bronować i gnój wozić.




kevin25 - 15 October 2008 - 17:38
no lukash0 chyba już wszystko zrobiłeś czekam na zdjęcia




gintek - 24 October 2008 - 17:24
Tu masz mój ciągnik z napędem własnej khttp://www.agrofoto.pl/forum/Przedni-naped-w-ursusie-C-4011-image82812.htmlohttp://www.agrofoto.pl/forum/Przedni-naped-w-ursusie-C-4011-image82813.htmlnstrukcji




mtracz - 24 October 2008 - 17:47
Kolego popraw te linki bo nie działają. ;)




kevin25 - 25 October 2008 - 08:02
działaj przed chwila wchodziłem fajny c-4011 ja bym ciał taki napęd do mojej C-360 przydał by mi się w lesie przy zrywce drzewa




lukano - 25 October 2008 - 09:47
działaja działaja
http://www.agrofoto....image82812.html
http://www.agrofoto....image82813.html




kevin25 - 25 October 2008 - 11:02
mógł by tylko założyć opony bieżnikowane fajniej by wyglądał i lepiej spełniał swoja funkcje chodzi mi o przedni napęd




Davidastra - 22 November 2008 - 15:43
hahaha c 330 i napęd 4x4
jak puścisz go w orke to sie udusi
przy napedzie 2x4 juz ma ciezko silnik jak delikatnie buksuje
jaka to jest głupota do c 330 zakladac przodek
zetor 7045 kosztuje jakies 28 tys
sprzedajesz ciapka i dokladasz 10 tys i masz zetora



Strona 1 z 2 • Zostało wyszukane 355 rezultatów • 1, 2